sportovní a relaxační centrum Frýdek-Místek

Kruhový trénink

Kruhový trénink 

Kdy: Momentrálně se necvičí

 

Možnost kdykoliv dle časových možností klienta využít nabídku samostatné
platby za lekci / 100 Kč.

Lektor Miroslav Žídek - Osobní trenér

Prosport, instruktor fitcentra II. třídy

Funkční anatomie - Core training

 

Co je kruhový trénink?

Vytrvalostně silový trénik pro všechny generace bez ohledu na úroveň fyzické kondice. Posiluje a tvaruje všechny svalové skupiny. Využívá se hlavně váhy vlastního těla, případně jednoduchého náčiní (činky, švihadlo, tyče...). Bez náročné choreografie, jen jednoduchý pohyb s individuálním zatížením. Vše pod dohledem odborného trenéra.

Kruhový trénink je tréninková metoda (postup, či program), která se skládá z vybraných cviků (a může jich být až 12 v "kruhu") zatěžujících jednotlivé svalové skupiny celého těla buď jednotlivě, nebo v kombinaci po dobu předem určenou.

Jedním z hlavních faktorů správně sestaveného kruhového tréninku je určitá délka pauzy (přestávky) mezi jednotlivými cviky. Zpravidla je jen tak dlouhá, aby umožnila cvičícímu pouhý přesun z jednoho stanoviště na druhé. Dalším důležitým faktorem je rychlost provádění daného cviku. Měl by se provádět svižně, v tempu, s cílem provést vyšší počet opakování, nikoliv však na úkor správné techniky provedení. Z tohoto důvodu je volba vhodné zátěže (s ohledem na trénovanost cvičícího) rozhodující a klíčová.

Všechny naše kurzy: BOSU | Zdravá záda + pilates | Kruhový trénink | Jóga pro ženy | Závěsný systém | SM systém | Piloxing® | Taebo | Dynamická jóga | Relax jóga | Vinyasa jóga | Ashtanga jóga Mysore | Rehabilitační cvičení a relaxační jóga pro zdravá záda |